تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

باوفا: ورزش خراسان یک مدیر بزرگ می‌خواهد | هاشمی جواهری خبر ندارد یک مشهدی سرمربی تیم ملی است!

  • کد خبر: ۱۱۴۴۵۰
  • ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
باوفا: ورزش خراسان یک مدیر بزرگ می‌خواهد | هاشمی جواهری خبر ندارد یک مشهدی سرمربی تیم ملی است!
سرمربی مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران جایگاه کشتی و ورزش خراسان رضوی در کشور را غیرقابل قبول دانست و اظهار کرد: در آینده با تصمیمات درست و کارشناسی‌شده ورزش خراسان بزرگ یک‌بار دیگر در کشور درخشان ظاهر خواهد شود.

حمید باوفا در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره وضعیت کشتی خراسان رضوی گفت: مدت زیادی است که کشتی خراسان با سرپرست اداره می‌شود و سرپرست فعلی هیئت کشتی چند ماهی است که فعالیتش را شروع کرده، اما متأسفانه هنوز ارتباطی بین هیئت و افرادی مثل من که در جایگاه سرمربی تیم ملی حضور داریم، برقرار نشده است. باید قبول کنیم وضعیت امروز کشتی خراسان نسبت به گذشته اصلا خوب نیست و اگر به همین منوال برویم، فاصله ما با روزگار خوشی که داشتیم، بیشتر و بیشتر می‌شود.

باوفا در ادامه افزود: البته آقای حسن‌زاده یک اقدام مثبت هم داشتند که نباید آن را نادیده بگیریم. برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در مشهد جزو اتفاقات خوبی بود که در روز‌های گذشته شاهد آن بودیم و امیدوارم این اتفاق ادامه داشته باشد. چند وقت پیش اردوی تیم ملی را در زاهدان برگزار کردیم. استان سیستان‌وبلوچستان با اینکه جزو استان‌های محروم ما محسوب می‌شود، امروز ۲ کشتی‌گیر خوب در تیم ملی دارد و می‌توانیم با الگوگرفتن از برنامه‌های این هیئت، روز‌های خوبی را متصور شویم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اظهار کرد: مشورت‌گرفتن از باتجربه‌ها اقدامی خوب است که متأسفانه در ورزش خراسان و کشتی نادیده گرفته می‌شود و البته امروز شاهد هستیم افرادی که در ورزش تجربه نداشتند، به‌عنوان مشاوران فعالیت می‌کنند که نتیجه‌اش می‌شود همین وضعیت امروز ورزش خراسان رضوی. هیئت کشتی نیز باید با مشاوره‌گرفتن از بزرگان کشتی خراسان راهکاری مناسب برای بیرون‌رفتن از وضعیت فعلی پیدا کند.

باوفا که این روز‌ها در ورزش ملی هم جزو چهره‌های شناخته‌شده به حساب می‌آید و در فدراسیون علیرضا دبیر یکی از افراد تأثیرگذار محسوب می‌شود، در ادامه با انتقاد از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان گفت: نگاه مدیران به ورزش خراسان باید بسیار بزرگ‌تر باشد. متأسفانه این روز‌ها حال ورزش استان اصلا خوب نیست. باید قبول کنیم اداره‌کردن این سیستم یک مدیر توانمند می‌خواهد که توانایی اداره این کار را داشته باشد. متأسفانه مدیرانی که از بدنه دانشگاه وارد این حیطه می‌شوند، در بیشتر مواقع به مشکل می‌خورند.

وی به دوره قبلی حضور هاشمی جواهری در اداره‌کل هم اشاره کرد و گفت: در دوره قبل فعالیت ایشان در اداره کل هم من مربی تیم ملی بودم، اما متأسفانه اصلا جلسه‌ای با ایشان نداشتم و آقای جواهری را ندیدم. شاید آقای جواهری اصلا من را نشناسد و نداند یک نفر از کشتی مشهد، سکان‌دار هدایت تیم ملی این مملکت است. پیش‌تر هم گفتم مدیر باید از دل جامعه ورزش بیرون بیایند تا بتوانند مشکلات و معضلات را به‌خوبی شناسایی، کارشناسی و حل کند.

باوفا ادامه داد: در جلسه‌ای، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، بیان می‌کرد زمانی که ما حس کنیم خیلی می‌فهمیم و همه‌چیز را می‌دانیم، شکست می‌خوریم. وضعیت ورزش امروز خراسان هم همین است و متأسفانه این دیدگاه در ورزش ما رخنه کرده است و این باعث می‌شود خودمان را شکست‌خورده بدانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->